dag 10

Dag 10 - En barndomsvän

Maja Sofie Fideli Wiberg..
Jag har känt Fidde sedan 2001, sedan dagis, vi hade olika dagmammor, men dom bor grannar så vi brukade alltid vara hos dom, och på måndagar & fredagar var vi i samma lokal, alla 3 dagmammorna.
Vid 2003 eller senare flyttade min bästis in bevid mig, fattar ni vad lycklig jag va.
´Vi va varje dag, bara älskar våra minnen.
Hon & jag har hållit ihop enromt länge, men det är ändå bara början.
Jag älskar min fidde väldigt mycket, för mig är hon mer än bara fidde.
hon är speciell, en liten med tuff tjej, hon skiter fullständigt i vad alla andra tycker.
Vi har gått igenom så sjukt mycket tillsammans.
Vi tappar mer & mer, men tänker inte sluta kämpa, du är min gumman.
Bara min bästis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0