dag 2

dag 2 - din bästavän

Jag har väl 2 bästavänner eller vad man säger.
Men min abv som man säger är ju den här tjejen jag skriver om nu.
även min bästavän..

Lovisa ohlander min abv.
Vi träffades igenom fotbollen för 4 år.
Hon är en fin person, som jag älskar över hela mitt hjärta.
Hon är inte den personen man tror om henne innan man lär känna henne.
Hon är ett busfrö, väldigt sprallig liten flicka, som är riktigt ssöt.
men hon betyder enormt mycket för mig och är underbar.
varit abv i  typ 2 år nu om inte mer.
lite bråk här & där, men det är bara bevis på syskon kärlek.
hon är som min egna syster.
älskling, loveum.


Emilia Jönsson,
Känner också henne igenom fotbollen för cirka 4 år sedan,
Emilia & Jag är inte som alla andra,
jag älskar att vara med henne, vi har aldrig bråkat , och jag älskar henne för den hon är.
Hon betyder allt. Min ängel.
Också som min egna syster, baby, iloveu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0