dålig uppdatering & dålig statistik.

Kom ju hem från lägret igår & var riktigt trött så har inte orkat blogga..
Sen bara somna jag .
Men nu är jag hemma, och ska göra lite läxor, även välja språket jag ska ta, tror det blir tyska.
lite snabbt info vad vi gjorde på lägret .
Fredag:
Vi kom ju som sagt dit och fick reda på att jag skulle sova med filippa, elin s & lovisa och vi var lag Caroline Seger!
Grym tjej det asså.
Gjorde inte så mycket mer, vi åt spagetti & köttfärsås & hade lite samlingar och vi redovisade 5 possitiva & 5 negativa saker om laget..
typ allt ? :d

Lördag: bli väckta vid kvart över 8, åt frukost och sen ut och gjorde lite övningar.
Tipsrunda och skulle hämta en pinne som var 1 m & en sten som vägde 1 kg.
Sen skulle vi paddla kanot, och det äger ju jag & lovisa på ? :D
sen åkte vi till markaryd & tränade . Spelade lite matcher mot tränarna & 98:orna.
kulkul, Glenn därimot skadade sig :/.
Sen när vi duschat sånt där så åkte vi till godisflyget, för er som inte vet är det ett flygplan fullt med godis!
riktigt billigt också. :D
sen tillbaka till stugan & titta på hif!
riktigt gött, vinst med 3-1 mot kalmar!
sen gick vi ner och tände en brasa och grilla och lite sånt.
Elin Sandströms pappa kom ner & spelade gitarr för oss.
När han stack märkte vi att tränarna också stuckit.
HAHAHAHAH, hade liten spökrunda där, kulkul.
Sen mös vi lite där inne. ;)
Somnade vid 12..

Söndag:
Vaknade vid 8, gick vi och åt och sånt.
sen städade vi allt.
Sen gick vi ut & hade prisutdelning.
på pinnen vann cornelias lag, vi kom tvåa, vår pinne var 105 cm :d
stenen vann vi på 1050 g . 50 grams fel på stenen.
riktigt göttt.
skulle paddla sen igen :D
vi åkte till en sån coool båt, som låg på botten. :D
sen skulle vi hem :/.
riktigt rolig helg!
pussss..


gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0