härliga dagar

Jag&fidde somnade vid 1, fanny 2.
när vi vaknade vid halv 8 så chilla vi lite i sägen. (a.
Åt vid 9 och sen stack ut vid 10.
Fidde gick hem vet inte varför. -,-
Så jag ringde simon så han fick komma ut, även fast han sov :D
sen ringde vi maccapacca & jackass :D
va med maccapacca&jackass & felicia&fanny, för simon gick hem, vi spela a-ö :D
jag&marcus vann! :d
sen tog jag jacks mössa så gick vi ut & då kom dom på att dom skulle spela skate, moget -.-
så dom gick hem så vi gick till pizzerian & klockan var typ 4.
Hade fortfarande möössan, men han fick den sen när han kom till oss vid 5, för marcus orkade inte va mer.
Sen kom simon & jesper.
moooogna killar?
- nej.
Kul ändå, :D
sen stack jag för jag skulle hem.
tack för kvällen&dagen alla!
pussss..


gulliga -,-
ni får skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0