jag lever hellre ensam en tillsammans med dig!

Hej alla söta!
Just nu sitter jag vid datorn, ska även titta lite på läxan, imed jag inte gjorde det igår.
Dennis min bror sitter och väntar på att jag ska spela med han.
Call of duty black ops.
Fotbolls träning senare, riktigt kul.
Har väl inte mer att skriva.
Måste ta några nya bilder snart, ni får det sen när dom är tagna! :D
ni får nöja er med de jag har. ;*

Känns som bloggen börjar bli väldigt tråkig nu..
Förslag på hur den kan bli roliga, eller vad tycker ni om bloggen?
skriv gärna vad ni tycker.

pusss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ännu fler bilder och en lite mer färgglad header, men den du har nu är jättefin, men om den kunde vara lite roligare att titta på! :-)

2011-11-08 @ 20:25:19
Postat av: svar

tack för rådet, ska tänka på det! :D

2011-11-08 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0