sova snart.

Hej!
klockan är inte så mycket men ska lägga mig & läsa snart.
Ska upp vid 8 imorgon, tidigare.
Ska till ikea och handla möbler till mitt rum, vi tog bort tapeten idag, nästa helg blir det sätta upp den nya. D:
sen blir det julskyltningen på råå.
vet inte hur det kommer gå.
hoppas jag träffar mycket roligt folk, David är rädd att ag ska döda honom :o.
bråkar lite smått med han.
Pappa han drog igång en liten tävling,
den som vakna först nästa dag fick 50 kr. :D
ska vänta tills klockan är 1 min över 24 / 12. :D
rätt smart :D
får se hur mitt rum blir, hoppas det blir som jag tänkt, även fast jag inte tänkt så långt.
Vi kom på att när vi ändå gör om typ allt så ska vi fixa golvet också. :D
ska snart lägga mig & läsa
' bakom stängda dörrar ' med författaren ' Kristina Hansen '
sann historia & den är inte så normal.
pappan våldtar sin dotter & får 2 barn med henne .
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0