dagens..

1. dagens humör: hyper glad
2. dagens mående: bra, spidad
3. dagens borde: byta om
4. dagens frisyr: lockigt hår
5. dagens smink: inget
6. dagens klädsel: innan matchkläder, nu jumpzuit , sen kalaskläder ;*
7. dagens planer: ha trevligt med kusinerna på mammas kalas
8. dagens vill ha: magrutor ;$
9. dagens fundering: vad jag ska ha på mig
10. dagens beroende: sjunga
11. dagens tråkigaste: att jag har städat mitt rum
12. dagens längtan: onsdag, då det är sportlovscupen
13. dagens super längtan: tills jag blir miljonär
14. dagens gjorde dig glad: fotbollslaget ♥
15. dagens låt: du är så, yeah yeah wow wow!

Kommentarer
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

sv: la till dig nyss blev nr 8 =)

2012-02-18 @ 17:30:54
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0