Grattis SYSTER!

Lovisa ' MESSI ' Ohlander!
Idag är det din dag och du fyller 12.
Hoppas verkligen du får en underbar dag, för det är du absolut värd!
Synd att jag inte kunnat komma till dig idag, hade varit roligt!
Vi har en lång tid kvar tillsammans, och haft en otrolig början!
Det är så kul att få vara tillsammans med dig, du är en helt fantastik tjej!
När man är med dig, det är obeskrivligt!
Den känslans man har då, har man bara tillsammans med dig!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta,
om du bara visste hur glad jag är över att du & jag träffades, över att se dig vara glad!
Tillsammans med dig, har jag skoj, jag kan vara mig själv i alla lägen med dig!
Utan dig syster, vad skulle jag gjort då?
Du är värd allt livet kan ge baby, du har förändrat mitt liv, och gjort det underbart..
Iallafall när jag är med dig, det är precis som det inte finns någon annan i världen än vi två!
Du är min underbara ängel, som kommit ner till jorden, hamnat i min famn!
Du är nycklen till mitt hjärta..
Du är värdefull, skulle inte valt bort dig för 100 miljoner kroner, för du är mycket bättre än pengar..
ALL I NEED IS YOU, lämnar du mig, vet jag inte vad jag ska ta mig till..
Du finns alltid där för mig, kanske inte precis brevid mig, men inne i mitt hjärta..
Du stöttar alltid , och försöker alltid hjälpa till ifall jag inte mår bra!
Du är en äkta vän, och du har allt en vän ska ha!
Vi gör det mesta tillsammans,
ida hjärta lovisa, så ska det vara, då nu & föralltid!
Tillsammans är vi starkare än bamse baby,
Att vara så fin som du, är nästan omöjligt!
Jag litar på dig till 1050% och vill aldrig förlora dig!
Min absoluta bästa vän, du betyder allt!
Jag har släppt en tår i havet, när du hittar den, då kommer jag sluta älska dig!








älskar dig mest baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0