jag kunde dö för dig, nu är du död för mig!

Min statistik blir sämre & sämre för varje dag..
Inte bra Inte bra!
om det fortsätter att bli sämre, slutar jag nog blogga..


Men godmorgon allihopa!
Efter detta inlägget kommer jag klä på mig & göra ve mig för ja ska på brunch.
Tror det heter så..
Det är iallafall att man ska på kalas så äter man frukost och sånt där..
Kommer hem kanske vid 4 och då ska jag kanske träffa eric&simon, annars är jag nog med fidde!
Rätt trött efter en sen kväll igår, men ikväll blir allt najs!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Moa.

Jag tror att din satistik sänks pga att du endast bloggar om din vardag.

Om du lägger in tävlingar, veckans blogg och hiss&diss och outfit, inspiration osv så höjs den dirr! <3

2012-02-11 @ 14:07:45
URL: http://moamattiisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0