kärleken är världens största mirakel, kärleken är denförsta atombomben.

nyvaken och har rätt ont i huvudet, antagligen för jag reser mig upp för hastigt eller att jag helt enkelt inte kan sova. Nästan alla i min ålder sover till 11 - 14, så kommer jag där woooow jag sov till halv 10 REEEKORD!
typ så också, det beror ju på när man lägger sig också, men om jag lägger mig 3 vaknar jag halv 10, 10 !
Ajja, jagbehöver kanske inte mer sömn (?)

Om en halvtimme ungefär ska jag börja packa ihopa träningskläder & matchkläder till imorgon & idag!
Sticker till henne vid 11, för då kör pappa mig dit innan han ska köra min lillebror till cover coaching , en fotbolls sak!
Vid 3 ska vi dela ut reklam typ?
men iallafall, hör av mig innan jag sticker, puss. ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0