Men vänta nu ett tag, va det inte du & jag ?

ska försöka fixa med ny header och sånt, även planera in någon tävling strax? :)
men ja, ska faktist titta på min läxa till imorgon!
idag har det nog varit 11 minus grader här nere i Helsingborg!
På rasten i skolan va jag ju så dum att jag tog inte på mig mössa så mina ögon kändes som isbitar!
I helgen träffar jag nog min underbara vän Lovisa!
Ett tag sedan sist, måste även träffa Moa & Sanna snart, även alla andra mina underbara vänner!
Att helgen bara är 2 dagar, 3 ifall man räknar med fredagen, det är sjutk!
man hinner nästan inte göra något!
ska plugga nu, puss sötnosar!


moa mattisson, min underbara vän, saknar dig enormt!
Moa har en ny blogg, så tycker alla kan titta in på den!

Kommentarer
Postat av: Moa! <3

Sv; tack så jätte mycket , vad skojj!



Kul att du länkar, var gärna med i veckans blogg! ;* <3<3<3

2012-02-02 @ 16:19:42
URL: http://moamattiisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0