emilia bloggar lite.

jag/emilia bloggar lite åt ida nu .
rätt roligt att jag & ida alltid har lika dan statistik typ , HAHAH.
just nu sitter hon & flätar hela mitt hår , inte skönt direkt men ja hon tvingade mig..
efter det bäddar vi idas lilla söta säng & sen kollar vi runder andras bloggar osv.
vi käka en ben&jerry innan & sånna bubbliz typ , kommer bild under.
hahah , rätt fail jag är som ställer in ben&jerryn i kylen & sen när vi ska käka den så kommer jag på det! jippiyey.
vet inte vad vi gör imorgon , hoppas jag får sova länge iaf minst till 10/11 , ida brukar ju vakna 8 & ligga & kolla på mig & det bara älskar jag , eller inte , vaknar alltid av sånt.
puss.
http://eemmilliaa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0