homehomehome.

godkväll mina kära vänner!

äntligen hemma i mitt härliga hem, efter långa bilfäder har jag haft det riktigt bra!
hoppas ni också har haft det fint, som jag förstått har många varit på ih, och tittat på nyårs saluten..
i måndags kom jag upp till jämtland vid 8..
har snöat riktigt mycket, var nog 1 halvmeter snö..
härligt.
har för det mesta stressat, måste ju ha trycket uppe, som min pappa säger.
vår bestämda dag rutin:
9 frukost,
10 ut en runda med hundarna tror det va typ 3 km varje dag.
efter det lite scooter på isen eller i hagen..
fika
inget bestämt
4 middag
närme kvällen kort och film!
har tittat på 4 filmer, 3 bra, 1 dålig.
om jag kommer på vad filmerna heter så berättar jag mer sen.
men det va också en film med bara blod , men det va inte äns läskig, bara blod.
men har även gjort egna karameller, fett gott! :D
har pimpelfiskat, inte så roligt bara kallt, frös om händerna..
åkt rätt mke scooter, kul, fast fastna i vattnet på isen!
hahahahahahahhahaha.
kört pingis och biljard med, bäst jag är.
råka lobba biljardbollen så det kommer utanför bordet och träffar min kusin mellan benen -,-
härliga människor där uppe, bara vänta tills sommaren!
hoppas dom skaffat grisar, får & kor & hästar som jag sa att dom skulle :D
iaf hästar!
bilder kommer sen, inte så många och inga på mig, funkar inte när man nästan bara har killar runt sig.
sovit med två gossiga hundar varje natt, mys!
nej, ska inte skriva mer nu, ha det bra, hör av mig senare, puss!


bild sen nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0