känner du att det luktar rök? - det är jag som brinner för dig ♥


fina tjejor !

tjabbatjenahallå.
första dagen i skolan idag, helt okej dag faktist, rätt kul att träffa alla personer i klassen.
slutade halv 3, fast tiden går snabbt..
idrotten var rolig, tävlig som hette klockan..
skulle hoppa hopprep och jag hann 650 hopp på cirka 5 minuter..
även 110 situps och lite smått..
just nu har min bror 3 kompisar och alla skriker hela tiden, jobbigt!
ute snöregnar det, inte värst roligt att det regnar men hoppas det kommer ren snö senare.
ska dra mig från datorn nu och rymma upp på rummet lite,
för emilia kanske kommer hit imorgon, ska inte ha massa små saker över allt,
ha det fint så hörs vi..
pusss.<3

btw: sprid min blogg så vore det snällt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0