lång dag.

hej, förlåt för dålig uppdatering.
efter skolan tog jag bussen hem, titta lite på tv, sen tog jag bussen tillbaka till gantofta och träffa fidde där.
gick ut med hennes morfars hund, haha!
biiiiiggg dog!
men gjorde inte så mycket senare, vi gick väl ner till affären och träffa jimmy, simon -,-, casper, brian, malte, eric & oliver, sen stack alla utom jimmy som va med oss, snällis!
sen har väl vi inte gjort så jätte mke, stack in vid halv 6 och körde black ops,
gick inte så bra för jimmy kittla mig hela tiden -.-
men ja, har precis käkat tacos, ska inte göra så mycket ikväll, bara ta det lugnt nu när bror inte är hemma!
imorgon kommer lovisa hit och sover även här, fyfan vad jag saknar henne!
men hörs sen, puss.

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg :)

Ha en bra kväll :)

2012-01-20 @ 19:10:05
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: emelie

Snygg header!

2012-01-20 @ 20:58:32
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0