långt inlägg, hoppas ni orkar läsa..

hej!
har inte kunnat lägga in inlägg från pappas iphone, vet inte vad som va fel.
men cyklade från emilia hem till mig, och spelade lite cod.
gjorde även ' ve ' våra naglar med en sån maskin, funkade sådär.
första gången ju!
min bror & hans lag Gantofta IF, var och spelade lilla skåne cupen i billesholm tror jag att det va.
trodde dom skulle kanske åka ut i kvartsfinal, för det är deras första turnering när man åker ut och alla inte får pris, och dom är inte det bästa laget eller vad man säger.
men när jag och emilia kommer hem, står dennis där och visar hans guldmedalj.
Ja, så kommer det sig att dom vann allt?
- Grattis till er killar!
men dom har firat/firar de nu inne hos grannarna, men själv har jag suttit och jobbat med tidningarna.
snart klar, 150 kvar kanske , och det är inte jätte mycket.
är riktigt trött!
stack även ut och körde vinkgömme innan med fidde hugo dennis axel david.
jag och dennis & hugo gömde oss på taket, mörkt ute och svarta kläder!
perfekt asså.
blev tråkigt sen så jag & fidde gick in här och körde black ops, sen blev fidde trött och stack hem för hon skulle sova.
nu sitter jag här, katten kom precis hem efter en runda på åkern väl.
har riktigt tråkigt, undra när familjen kommer hem..
vill inte gå in där , för där är dom säkert sånna fulla.
men ska lyssna på MANGE BJUDER nu och packa lite till, kanske går och lägger mig senare, vet inte!
hörs kanske en gång till senare, annars imorgon.
pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0