vänner ♥

vänner ni är absolut det bästa i mitt liv, ni gör mitt liv roligt att leva!



lovisa ohlander, min allrabästavän, du är guld värd!
jag älskar dig mest syster, du är underbar på alla sätt,
riktigt glad att jag träffa dig vännen!



emilia jönsson, min obeskrivliga underbara vän,
älskar dig över hela mitt hjärta, min kärlek till dig är stor!
du är en fantastisk tjej, lämnar dig aldrig!



fideli wiberg, min & din vänskap, kan man aldrig få för mycket av!
du är härlig på alla sätt, och varit min bästavän i över 10 år!
tack för alla gånger du stått vid min sida, du är underbar!



tilda börnesjö, min underbara syster,
du sprider glädjen, och med dig är jag lycklig.
utan dig, vad skulle jag gjort då?
älskar dig bajb!

mina 4 närmaste vänner!
älskar er andra också enormt..
sanna nilsson, moa mattisson, agnes eklund, kajsa ljungdahl, elin nilsson, elin sandström, johanna barth, filippa sandström, gezim mexhuani, karim lala, dominiq sivertoft , anthon persson, henrik bellman, jonathan gudmundsson, jonathan ransed, pelle rosenlind, hugo kristiansen, sofia andersson, sofia rosdahl, sonia backe, anastasija zivic, filippa waldemarsson, savannah friberg, linn evertson, eric hanke, svenne svensson, jack johansson, oliver åkerman..
orkar inte skriva fler, ni som står mig nära, ni vet vem ni är!
älskar er, tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0